Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen

Tuotteita voi tilata Porin Ravit Oy:n verkkokaupasta. Tilauksella ei ole vähimmäissummaa.

Emme vastaa tuotteiden loppumisesta, ja pidätämme oikeuden tuotemuutoksiin ja -parannuksiin. Mikäli jokin asiakkaan tilaamista tuotteista on loppu keskusvarastolta, perumme tilauksen. Verkkokaupassamme asioivan henkilön on oltava 18 vuotta täyttänyt tai hänellä on oltava huoltajan suostumus tilauksen tekemiseen. Huoltaja voi lähettää suostumuksen sähköpostitse osoitteeseen _sähköposti_.

Asiakaspalvelu

Yhteydenotot
Puhelin: 0443313018
Sähköposti: porinravit@porinravit.fi

Asiakaspalvelun aukioloajat
Ma–Pe 9.00–16.00

Postiosoite
Porin Ravit Oy
Ravintie 1,
28130 Pori

Hinnat

Hinnat ovat euroissa (€) ja sisältävät arvonlisäveron. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Hinnat eivät sisällä toimitus- ja maksukuluja.

Maksutavat

Checkout Finland
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Vaihto- ja palautus

Kuluttajansuojalain mukaan kuluttajilla on etämyynnissä oikeus perua kauppa ilman erityistä syytä 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Vaihto- ja palautusoikeus edellyttää, että tuote ja alkuperäispakkaus ovat palautettaessa myyntikunnossa. Kaikki mahdolliset tarvikkeet, kuten käyttöohje ja pakkaukseen sisältyneet paristot, tulee palauttaa palautuksen yhteydessä. Mikäli asiakas haluaa palauttaa koko tilauksensa, palautamme maksetun summan sekä maksutapa- ja toimituskulut. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske lahjakortteja, eikä lipputuotteita.

Reklamaatio

Asiakkaalla on aina oikeus reklamoida virheistä, olipa virhe näkyvä tai näkymätön. Laillinen reklamaatio-oikeus on voimassa niin kauan kuin kuluttajalla yleensä on perusteltua aihetta olettaa laitteen toimivan sen tavanomaisessa käyttötarkoituksessa. Tuotteessa havaitusta virheestä, virheellisestä lähetyksestä tai kuljetuksessa vaurioituneista tuotteista on ilmoitettava kohtuullisessa ajassa virheen havaitsemisesta. Kohtuullisen ajan sisällä tehdyksi reklamaatioksi katsotaan reklamaatio, joka on tehty kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.

Palautus

Lipputuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Asiakkaan tulee palauttaessa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakas on vastuussa palautuksesta, joten palautettava tuote tulee palauttaa alkuperäispakkauksessa ja pakata hyvin. Tuotteen voi palauttaa Porin Ravit Oy myymälään. Palautuksen yhteydessä on esitettävä kassakuitti tai muu voimassa oleva ostotosite.

Yritystiedot

Porin Ravit Oy
Ravintie 1,
28130 Pori

Y-tunnus – Y-0838282-2

0443313018
porinravit@porinravit.fi

Lisää yritystietoja täältä.

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä varmistaakseen, että saat parhaan kokemuksen verkkosivustoltamme.